Соціальні мережі вже давно перестали бути просто платформою для знайомств і спілкування......
![](https://ppfkrona.com.ua/sites/default/files/styles/fr_3div4_high_krona/public/images/infomaterial/35236923_1813892718915722_9007419620923015168_n.jpg?itok=IpbK187X)
![](https://ppfkrona.com.ua/sites/default/files/styles/fr_3div4_high_krona/public/images/infomaterial/35242682_1813892605582400_259621233920835584_n.jpg?itok=KWBYhHrf)
![](https://ppfkrona.com.ua/sites/default/files/styles/fr_mini/public/images/infomaterial/35236923_1813892718915722_9007419620923015168_n.jpg?itok=H1pHwB8M)
![](https://ppfkrona.com.ua/sites/default/files/styles/fr_mini/public/images/infomaterial/35242682_1813892605582400_259621233920835584_n.jpg?itok=Vz2SSMOj)
Соціальні мережі вже давно перестали бути просто платформою для знайомств і спілкування.
Бізнес-сторінки у Facebook для деяких компаній замінили повноцінний веб-сайт та є дієвою онлайн площадкою для комунікації з клієнтом.
Зміни, що відбулись у Facebook у зв’язку з їх новою політикою, відчули майже всі користувачі та SMM-менеджери.
Аби не втратити аудиторію і з користю для бізнесу використовувати сторінку у соц.мережі, представники Асоціації зібрались на ad-hoc засіданні Комітету з маркетингу з Оленою Котляр, керуючим партнером консалтингової компанії FSS та експертом із систематизації й просування бізнесу в Facebook.
Олена «розкрила всі карти» та, роблячи акцент на актуальних змінах у Facebook, поділилась досвідом щодо особливостей просування В2В і В2С, формування контент-стратегії і реклами у Facebook на кейсах різних компаній.
EBA Kharkiv - Kharkiv Office of the European Business Association